onsdag 18 juni 2008

Strålande moln från en solfri himmel

Sitter just nu i Andreas tvåa i Täby Kyrkby. En riktigt fin lägenhet faktiskt. Dock vill ju jag ha stammarna utbytta så att badrummet blir lite fräschare, annars kan man väl knappast klaga, inte på köket i alla fall!

Jahopp, idag fick jag ledigt för att jag ska jobba länge(?!) imorn, halv tolv till sex. Sen ska ja hem o packa packa. Ska dra mig hemåt Valdemarsvik till midsommar. Midsommarstångsdansen kommer sedan att äga rum på Fångö bland massa härligt folk i alla åldrar, me like alot =)

Däremot kunde ju faktiskt vädret ha fått vara lite bättre än vad det är just nu, har inte haft så många timmar i solen, snart åker brun-utan-sol fram igen...

Jaja, ska väl åter ägna mig åt de otrooooligt roliga sommarkurserna som jag har lovat mig själv att klara en gång för alla.
Förresten så är det ju match ikväll, ganska avgörande sådan också. Dagen till ära har jag därför gul tröja på mig. Heja heja!!

Inga kommentarer: