söndag 30 mars 2008

Brist på sysselsättning?

Nu har jag tillbringat 4 dagar hemma hos mamma och pappa. Varje dag går ut på att komma på saker som jag orkar och kan göra. Det är tyvärr inte lätt. Det blir lätt en sorts kombination mellan tv-tittande och att sitta vid datorn. Det värsta är att jag inte alls har ork att göra mycket mer än så och att hämta posten.

I fredags kom Emilie över och så åkte vi ner till viken och tog en fika på Lilla Blå. Senare på eftermiddagen var jag med mamma och handlade. Det resulterade i att när Andreas väl kom hit så var jag för trött för att umgås, jag somnade direkt när jag lade mig i sängen.

Jag längtar verkligen tills jag orkar åka upp till Stockholm igen och får träffa kompisar. Slippa känna sig så instängd och begränsad, det är skitjobbigt. Sen mår jag ju inte så bra av antibiotikan och värktabletterna heller, men å andra sidan klarar jag mig inte utan det...

Jaja, nu får det vara slut på klagandet. Våren verkar ju faktiskt ha anlänt, och jag satt ute i nån halvtimma och bättrade på ansiktsfärgen en aning, det behövdes. Kelade lite med grannarnas katt Skurt också.

Inga kommentarer: