fredag 8 augusti 2008

En sommar

Ja, snart har ännu en sommar passerat. Har hunnit med lite grejer utöver jobbet, men som vanligt inte mkt.
En dag paddlade jag och andreas tillsammans med Veronica och Johan. Det blev nytta förenat med nöje och resulterade i en ganska så najs solbränna för min del.

Igår hade jag och Andreas en hel dag för oss själva. Spenderad mestadels i Täby centrum där jag hittade mina drömmars stövlar. De är fiiina och var inte så dyra. Andreas hittade en bra resväska som han använder just nu medan jag är hus- och kattvakt i Lahäll.

Andreas och jag har även haft väldigt mysigt tillsammans och pratat om grejer som gjort mig otroligt glad och som får mig att längta efter sååå mycket.

Men men, blev inte så mycket vettigt skrivet här tyvärr, är lite trött och lite ledsen. Så det bli väl sängen för mig nu.

Inga kommentarer: