torsdag 11 december 2008

Nytt

Har äntligen blivit av med mitt sötsug. Nu är jag mest sugen på frukt :D Asbra. Och att jag kommer a sprungit en mil den här veckan efter morgondagen. Måste ju bara fortsätta såhär =)

Efter att jag och Romina konstaterat att vi inte kom nån vart med produkten åkta vi in till Åhléns. Jag köpte hårfärg, ögonbrynsfärg, torrschampo och värmeskyddande spray. Asabra. Betalade bara 70 spänn eftersom min underbara bror gav mig ett presentkort på Åhléns för 1000 kronor när jag fyllde år :) Så nu är jag mindre rödhårig och mer mörkbrunhårig. Och lugg också ja. Icke att förglömma. Kommer bildbevis inom kort.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

ja släng opp en bild snarast lovisaaa :) hah mmh, tre timmar på badhuset igår. så idag är jag slutkörd. hannes tränade snowboardtrick från trean. men jag gjorde bara spiken. känner att den är mer min grej..