lördag 6 december 2008

Hohoho

Snart är tomten här. I alla fall om jag kommer på vad jag ska köpa till alla. Annars finns väl risken att han uteblir iår... Men det ska jag göra allt för att förhindra.

Nästa helg ska vi fixa metal-middag. Med vi så menar jag jag och Andreas. Det blir tema Megadeth, visste inte hur många andra som har hört så mkt av dem, så jag tar mig friheten. Frågan är ju bara vad som ska tillagas. Har i alla fall funderat ut att efterrätten ska innehålla passionsfrukt. NAJS!

Nu har vi en gran förresten. Och en ljusslinga på balkongen. Och en absolut vodka i en guldfiskskål. It's christmas time!

Har förövrigt insett att tentaperioderna inte är bra för mitt välbefinnande, så nu blir det att ta tag i träningen ordentligt. Dvs springa på löpband. Wohow! Synd att det löpandet jag sprang på igår bara var inne för test, det var riktigt najs faktiskt. Sen har jag insett att passionsfrukt är mumma, kanske kan ersätta godis? I hope.

Wellwell, nu har jag nog snackat av mig, för ingen som läser detta lär ändå vara intresserad av hur sovrummet ser ut, vad för slags lampetter jag och andreas köpt osvosv.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

har hört att de borde satsa mer på belysning och att de är ganska stela på scen. sett endel liveinspelningar på youtube och måste erkänna att de inte ser särskilt engagerade ut.. men med tiden kanske de blir bättre på det också.. haha vodkaflaska i guldfiskskål....