söndag 30 november 2008

Ta fram produkter

Jag skulle kunna bli en hejare på att ta fram produkter. Om det nu inte handlade så mycket om att ha läst hela maskinelement-boken, fatta hur man ska räkna på de där jäkla bromsarna... för att inte tala om hydrauliken. Kort och gott, jag skulle vara en hejare på att ta fram produkter om allting handlade om planetväxlar, kugghjul, lager och flänsförband (inte kilar!!!).

Men tyvärr så är jag inte en hejare på det. Får se hur tentan går imorgon, annars är det väl bara att ta tag i den i januari igen. Då kan jag ju massor redan, så vad kan gå snett!?
Bortsett från att jag inte kan skriva numme-tentan vill säga... kanske får vänta med produktframtagningen till omtenta-perioden i juni eller när den nu kan gå. JAJA! Det löser sig sa hon som sket i vasken.

2 kommentarer:

matilda pettersson sa...

haha. du klarar allt. när spelar ingen roll, men du kommer klara det. är det roligt då?
<3

matilda pettersson sa...

ja snälla gör det!