måndag 17 november 2008

Ankare

I fredags hade Sara, Veronica, Roger och Rickard gemensam födelsedagsfest på Anchor. Jag och Signe förfestade, dvs stressade, innan. Vi hann iaf bli lite ostadiga, och på våra sneda och höga klackar sprang vi till bussen.
Var en lyckad kväll som tyvärr slutade för tidigt, men vilken kväll gör inte det?!
I lördags åkte jag och Andreas till skrapan när vi vaknat. Vi packade typ allt och åkte sen hem o åt pizza o kolla på film. Sen igår (söndag) for vi till skrapan igen och packade resten. Vid tolv kom mamma och pappa och vid tre var alla mina möbler i Täby. Alltså, äntligen bor jag på riktigt med
Andreas. Nu är det bara lite finlir kvar för att få plats med alla kläder :P See, jag vill ha en walk-in-closet. Men vi får väl se vad det blir i julklapp... :)

Anyway så kan jag väl sammanfatta med lite bilder som vanligt.


Inga kommentarer: