onsdag 19 november 2008

Sjukdomlig

Här sitter jag och har typ feber. Råkade få ett ryck och började dammsuga förut, det blev jag ju inte precis svalare av heller... Åkte in till skolan och stannade ungefär tre timmar. Men jag hann i alla fall uträtta mer än jag trodde. Jag och Romina, vi ska minsann klara det här =D

Imorgon har jag inga föreläsningar, men jag har råkat lova att jag kan åka till skrapan och ge bort min garderob, det är ju kanske inte det mest ultimata eftersom jag helst skulle vilja ligga och sova hela dagen. Usch, egentligen vill jag träna, men icke.

Och i helgen har jag visst också lovat bort mig och mina pengar, men det blir väl bra med det också.
Nu ska jag ägna mig åt lite uppackning av mina saker. Behövs.



Just det, det snöar ute, eller gjorde det för en halvtimma sedan i alla fall.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

haha mmh precis så sliskigt. att vi kunde äta det! usch jag mår illa bara jag tänker på hur det smakar.,. och vi åt det typ som mellis. haha.