onsdag 26 augusti 2009

TV, snart singstar?

Idag har jag och Therese tagit en repa på stan. Vi började i sergelgången, tittade på skor, på hm, på pocketshop och lite annat. Sedan gick vi till Waynes coffee och tog en mysig fika. Efter det gick vi ner på Lagerhaus och hittade grejer. Therese köpte ett diskställ och jag köpte två jättesnygga tvättkorgar som passar bra i sovrummet. Nu måste vi bara sälja skrivbordet så de får plats också...

Ska fixa bilder på dem när jag fixat iordning lite i sovrummet (läs: när Therese åkt härifrån).


Nu sitter jag och Therese och glor på TV, men snart blir det nog lite singstar tror jag. Eller kanske guitar hero... :D


Imorgon ska jag förresten till min favorit-Nadia och klippa mig. Ska bli skönt, var ett tag sedan jag klippte mig nu :)

Såhär såg jag ut efter senaste frisör-besöket. Får hoppar jag blir lika nöjd imorgon, men det tror jag =)

Inga kommentarer: