torsdag 19 november 2009

Din hjälte?

Jag i en liten mer mörk hudton än nu

En rolig grej som Marcus visade för mig :) Kolla här

Just nu är jag aningen lite mindre stressad. Blev klar med inlämningsuppgiften i Värmeöverföring en dag tidigare än beräknat, så imorgon kväll kommer jag kunna slappna av tror jag. Dock har jag en mammaroll nu när Andreas är sjuk. Har varit och köpt glass till honom (sjuksköterskan på sjukvårdsupplysningen sa att han skulle äta det). Men jag vet ju själv hur det är att vara sjuk, och det gör mig inte så mycket att passa upp på honom.

Imorgon kommer jag antagligen ta mig lite egentid och gå till KTH-hallen och sola i någon kvart. Jag solar solarium väldigt sällan, kanske en eller två gånger om året, men just nu känner jag att jag behöver värme, ljus och färg, så då tänkte jag passa på när jag ändå är ledig på eftermiddagen.

Nu ska jag sätta mig och klura på frågorna som är till laborationen i värmeöverföring (som jag sköt på till på måndag). Sen blir det nog sängen tidigt ikväll.

Inga kommentarer: