onsdag 25 november 2009

Jag vill träna nu

Nu var det mer än en månad sedan jag tränade sist. Jag börjar känna av det, och jag saknar träningen väldigt mycket.
Främsta anledningen till att jag inte tränat på så länge har varit problemen med min rygg. Men imorgon är det dags för ett återbesök hos sjukgymnasten. Förhoppningsvis får jag börja träna lite mer efter det. Jag behöver börja röra lite på mig igen. Även om det bara är spinning och kanske lätt styrketräning på gymmet så kommer det bli skönt att få göra det igen.

Snart ska jag förbereda inför kommande laborationer, men först ett litet musiktips.
Jag lyssnar främst på musik genom Spotify, och då får man alltid upp en ruta längst ner med Artists you may like när man startar programmet. Oftast stämmer det väl sådär, men idag fick jag upp tips på en artist som jag nästan hade glömt bort. Ayreon. Det är speciellt en låt med dem som jag gillar, nämligen My House on Mars. Precis som med det förra tipset jag gav är det Andreas som har introducerat låten för mig.
Bandet består av en enda fast medlem, Arjen A. Lucassen, som sedan använder sig av olika gästartister beroende på vilket sound han vill ha på låtarna.

1 kommentar:

Tequila sa...

har jag inspirerat dig med lite Zebra mönster :) ??