onsdag 14 april 2010

In med det nya

Okej, nu ska jag förklara vad som är nytt med bloggen.

För det första kommer jag bara använda den här bloggen, det är för många uppehåll i träningen för att jag ska kunna underhålla den så mycket som jag vill, och träning är ju faktiskt en del av mitt liv som den här bloggen handlar om.
Och för det andra ska jag utmana mig själv. Det kan handla om utmaningar för den närmsta timmen, dags-utmaningar, vecko-utmaningar, månads-utmaningar, års-utmaningar... ja, ni fattar.Utmaningarna kan handla om i stort sett vad som helst. T.ex. kan det vara att jag ska träna ett visst antal minuter under en vecka, att jag ska ha rest utomlands minst en gång under ett år osv.

Syftet med utmaningarna är att jag ska må bra, både kroppsligt och själsligt, för det är väl det livet handlar om - att må bra.

Jag återkommer när jag har en utmaning, förhoppningsvis blir det ganska snart.

4 kommentarer:

Tequila sa...

feta boobbsen med det där linet! fint linne :)

Lovisa sa...

HAHA, jag kanske har opererat dem.. :D

Tequila sa...

nej fy fan. behövs ju inte du kan ha det där linnet på dig jämt istället.

Lovisa sa...

Haha, det ska jag hädanefter... :P