onsdag 17 september 2008

Fölsda

Idag är det min födelsedag, åååååh så gammal jag har blivit. Det har förövrigt faktiskt varit en väldigt bra dag. Den började med att jag vaknade av att Andreas sitter på sängen bredvid mig. Han har en stooor lott och ett kort. Sen tog han fram två små paket, jag fick en ring och ett ar örhängen. Jättefina!
Efter frukost åkte jag in till skolan och solade i 20 minuter. Sen spelade jag hoe tillsammans med tre andra tjejer i en film, dösexigt... Efter det ägnade jag lite tid åt att plugga tills det var dags att äta lunch på östra, laxpaj, blev bjuden av Andreas. Efter lunch var det produktövning och sedan plugg igen. Klockan fem var det dags för tandemmingel. Pratade med tyskar och bytte telefonnummer med tre stycken så vi ska kunna ta en fika nästa vecka.
En helt okej dag, men det är min första födelsedag som jag firar utan mina föräldrar, antar att jag börjar bli vuxen?!

Jahopp, nu gäller det att ladda inför den fullspäckade helgen. På fredag är det färga håret-kväll med signe och romina. Blir mahogny... ojoj. Och på lördag är det förfest hos signe inför nollegasquen, sen på söndagen ska vi till PATRICIA och shakea loss
29kr för nästan allt i baren
najs säger jag!
Wunderbahr helg helt enkelt.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

jag vill se resultatet! lägg opp en bild! eller det kanske du har gjort på bdb, ska kolla snart.. ja jag tror jag skaT, var och kollade färger igår här i viken,men jag hittade inte den jag vill ha.. ska kolla i stan.. för det är så jävla dyrt hos frisör. men det kanske är värt det.. jaja vi får se:P <3