måndag 15 september 2008

Parrrrrty

Yees, jag och Andreas var på inflyttningsfest hos Jacob och Heidi. Mycket snacks, drinkar, bål, singstar och musiktävling blev det. Najs helt enkelt. En del trevligt folk fanns där också. Mindre kul var det att jobba dagen efter, men bra som man är blir man ju inte bakis, vara bara jäkla trött... men men. Pengar blev det ju, och det tackar jag för.
Sen på kvällen var jag, Andreas, Romina, Alex och Signe på Wanted. Den var som man hade förväntat sig, ren underhållning. Nu har jag Wall-e kvar som måste ses... och kanske några fler.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

najs, men vad är adressen dit då? du fyller ju år snartsnart! ja jag har ju lite vikariat hos mamma, och sen så ska jag på "arbetsintervju" imorn på lidl i finspång men bara för timanställning, tills jag hittar något bättre :) ska söka lite i norrköping,, snart.. ;)