torsdag 11 september 2008

Pengar

Jag har väldigt länge vetat att jag saknade poäng för att få studiemedel den här hösten. Det har varit väldigt stressande och det var inte bättre av att jag tjänade ca 5000 under juli. Varav 4000 skulle gå till hyra...
Men men, idag fick jag besked från CSN, jag har blivit beviljad studiemedel för detta läsår =)
Anledningen var att jag skickade ett brev där jag förklarade hur många tentor och annat som jag missade under min tid på sjukhuset. En hel del. Så nu är allt frid och fröjd igen, ska antagligen hyra ut min lägenhet i andrahand också. Patrik verkade inte helt främmande inför att bo i Skrapan på 21:a våningen... och det tackar jag för. Skönt att ha kvar den innan man är helt säker på att jag och andreas passar bra. Fast det vet jag nog ändå...

Jaja, nu ska jag räkna lite på den motoriserade öppningen av garageporten. Måste bli klart.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

va nu förstår jag inte.. ska ni eller har ni flyttat ihop? din lägenhet verkar ju RÅNAJS. <3