onsdag 8 oktober 2008

PÅ!

Jag är så på nu! Otroligt. Det var kanske inte så mkt i skolan som jag befarade, eller så har jag bara förträngt det. Skit samma, skönt är det att inte stressa i alla fall. Tog mig tid att träna i morse också. Så skönt! Har sprungit några gånger med signe, men det behövdes lite styrketräning också märkte jag. Hade inte tappat alls så mkt som jag trodde att jag skulle ha gjort.
Nu har jag ett mål också. Ska ha fem miljoner magrutor tills signe, jag och kanske romina och marielle ska utomlands. Fem miljoner. Det har jag nog nu också, det är så många att de inte går att urskilja. Är väldigt på att åka utomlands. Fatta en vecka med bara sol och bad och lite paraplydrinkar. Kan inte bli ett bättre slut på en hösttermin eller början på en vårtermin. NAJS!! =)

Inga kommentarer: