torsdag 2 oktober 2008

Zu viel zu tun

Ja, har haft sååå fullt upp. Och haft en grupp i Produktframtagningen som inte alls har funkat. Jag och Romina har skrivit allt själva och så har vi fått dubbla uträkningar pga bristande kommunikation. Men i och med att vi bestämde oss för att skippa projektet iår så fick vi världens bästa grupp :D
Men det gör ju inte att det finns tillräckligt med tid för allt som måste göras. Tyvärr. Har tyska som ska pluggas på tills imorn, en cad-uppgift som ska va klar imorn också. Sen är det mer nästa vecka och mer veckan efter det och veckan efter nästa vecka är det ännu mer och veckan som kommer efter ... aa ni fattar... Mycket är bara förrätten.
Har i alla fall kommit på ett perfekt tema till min uppsats i tyskan. WaveRollers, både intressant och i tiden. Perfa.
OCH och och och, jag och signe ska åka på restresa i januari :D Och kanske romina och marielle. Så najs.

Aja, kanske ska ta tag i lite arbete nu då. Bättre sent än aldrig.
Avslutar med en fin bild på mig och mina älsklingar :)

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

ganska nöjd, men du att jag tror inte att vi hinner fika imorn, för våran buss går redan 17, vad ska du göra imorn? hör av mig