lördag 11 september 2010

Home alone

Andreas är iväg på bowlingmatch, så jag är ensam hemma i princip hela dagen. Jag har dock saker att göra ändå. Skolan har kommit igång ordentligt, så jag ska plugga en del, och eftersom jag mår mycket bättre idag än jag har gjort ska jag även ta en promenad. Jag tror att jag ska ta promenaden alldeles snart och kanske gå förbi ica på väg hem för att handla saker till kvällens middag. Tänkte nämligen försöka mig på en helstekt fläskfilé eller någonting liknande. Får se hur bra det går, men man måste ju testa någon gång.

På tal om skolan så har jag fått en riktigt bra inblick i kurserna som jag läser nu, och alla är riktigt intressanta och jag ångrar verkligen inte mitt val av inriktning. Igår pratade jag även en del med en jättesnäll kille från Hongkong. Vilken skillnad det måste vara att komma till Stockholm från en så pass stor stad...

Oj, dags att ta tag i saker nu tror jag. (Skrållan hälsar).

Inga kommentarer: