måndag 27 september 2010

Skola skola skola

Jag vaknade faktiskt hyfsat utvilad i morse för en gångs skull. Däremot blev vi lite sena och fick ta ett tåg som går några minuter senare än det vi brukar ta. Men de som höll i morgonens föreläsning hade inte riktigt fått igång alla tekniska prylar förrän klockan var mer än halv nio (vi börjar egentligen kvart över åtta) så jag missade ingenting av föreläsningen. Nu sitter jag och pluggar lite i väntan på att klockan ska bli lunch. 

Efter fredagens bowling saknar jag nu en tumnagel också (inte helt såklart, men förlängningen som jag fick i födelsedagspresent). Så det blir antagligen ett återbesök hos Vivvi snart igen för att fixa till naglarna som förövrigt växer som ogräs - på gott och på ont.

Jag gjorde ett halvhjärtat försök att snygga till nageln lite, och det ser i alla fall bättre ut än innan...



Eftermiddagen bjuder på en ordentlig styrketräning följt av plugg och kanske lite Cougar Town som blivit lite av en favoritserie just nu. Tyvärr börjar jag komma in på de sista avsnitten, så jag måste hitta någon ny serie att titta på :P Någon som har ett bra förslag? Och nej, Gossip Girl är inte ett bra förslag...

Inga kommentarer: