fredag 16 april 2010

Den första

Nu kommer jag avslöja den första stora utmaningen som gäller för resten av året. Jag ska se till att resa någonstans där jag inte varit förut. Högst upp på önskelistan ligger Algarvekusten i Portugal. Förhoppningsvis kommer jag och Andreas att ha råd och tid att åka dit i sommar/höst. Om inte hoppas jag på en weekend någonstans i alla fall.
En strand på Algarvekusten - bild lånad från http://www.reslust.se/

Hur som helst kommer det här som sagt att kräva pengar. De här pengarna ska jag självklart spara ihop under flera månader, och helst ska jag göra det med lite olika utmaningar. Om jag får ett bra jobb i sommar (jag tvivlar, men hoppas) så kommer det inte att vara något problem, i annat fall kommer det verkligen bli en utmaning som heter duga...

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp skapligt tidigt imorgon och hinner plugga en del innan mina föräldrar kommer på besök!

Nattinatt

Inga kommentarer: