onsdag 21 april 2010

Det rullar på


Bild lånad från http://webnews.textalk.com/

Jag har tyckt att det inte alls har gått bra för mig med allt som ska göras i skolan, men nu känns det som att det har släppt lite, och skönt är väl det. Förhoppningsvis betyder det att jag kan unna mig en kort promenad på lunchen eller i eftermiddag, och det vore för väl!

De närmsta veckorna som följer kommer vara fulla av plugg och därmed kommer utmaningarna bestå av plugg, plugg och åter plugg med undantaget för vissa som kanske handlar om träning.

En utmaning som jag har för den här veckan är att varje dag plugga minst 8 timmar. Det vill säga effektivt plugg där pratraster, lunchraster osv inte är medräknat. Det innebär nog ca 10-12 timmar ineffektivt plugg. Bäst att sätta igång nu med andra ord.

Inga kommentarer: