torsdag 22 april 2010

Sedär ja!

Idag lyckades jag gå på ett spinningpass i 60 minuter. Därmed har jag "bara" 3 timmar och 40 minuter kvar att promenera (och träna) den här veckan.
Jag har även varit väldigt duktig vad det gäller pluggandet. Har suttit från 10 till 17:30 med undantag för 1 timmas lunch, vilket betyder 6 och en halv timmas pluggande. Woho. Har även kommit en bit med optimeringsinlämningen vilket betyder att det varit väl spenderade timmar.
Kom på att jag inte kunde bärga mig utan tog fram datorn på tåget hem också, så där blev det 30 minuters plugg till =)

Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig och plugga i ytterligare en timme. Ingen tid går förlorad.

Jag går förresten runt och ser ut som Scarface - Therese och Sebbes katt rev mig när den blev rädd...

1 kommentar:

Jennie sa...

Tack :) Den är från H&m the garden collection.

Ajaja, ont o bli riven av kissen.