fredag 18 juni 2010

Bättre och snyggare

Jag mår definitivt bättre idag. Förutom att jag har riktigt ont i magen tyvärr. Trots detta har jag hunnit med en tur till Nadia för klippning. Är riktigt nöjd precis som alltid när jag går från henne. Jag ska aldrig byta frisör!
Efter klippningen tog jag en promenad för att lämna tillbaka ett par skor som jag köpte och som var lite för höga (jag trodde inte heller att det gick, men när man inte kan sätta ner hälen först pga att foten inte går att ha i den vinkeln, då är de för höga). När jag skulle gå över Sveavägen kändes det riktigt märkligt. På båda sidor om vägen stod det militärer med ca 2 meters mellanrum, längs hela Sveavägen. Det var ingen trafik på vägen heller, det enda som hördes var helikoptrar. Kändes nästan mäktigt att gå över vägen.
En liten titt på min nya frisyr - ingen större förändring, men mycket fräschare.


Nu ska jag och Andreas (sjuklingarna) äta lite gott och se en film.

Inga kommentarer: