torsdag 17 juni 2010

Sick and tired of being sick and tired.

Jag är ganska så trött på att vara sjuk nu. Det är inte jätteroligt att sitta i soffan och göra skolarbete, titta på Sex and the city, titta på film, snyta sig, halvsova osv när man gjort det i tre dagar. Jag börjar bli riktigt utled och få överskottsenergi som heter duga. Som tur var tog vi en kort tur till Österskär idag och solade i någon timma för att sedan åka till Vaxholm, köpa en glass och strosa runt lite bland alla mysiga hus. Tyvärr resulterade dagens strapatser i att jag nu är helt slut och gör samma sak som igår. Kul.


Imorgon ska jag till Nadia och få håret snyggt igen. Egentligen vill jag ha längre hår än jag har nu, men jag ska klippa av allt slitet och sen låta håret växa tills jag ångrar mig och vill ha kort igen :)

Inga kommentarer: