onsdag 14 juli 2010

SATC

Just nu är det alldeles för varmt för att jag ska kunna plugga på dagarna, därför tillbringar jag mina dagar på stranden (om jag inte jobbar) och ser till att plugga på kvällarna/nätterna. Just nu håller jag på och finslipar en inlämning i min sommarkurs så att jag ska kunna lämna in den och påbörja nästa inlämning.

I helgen var vi i Valdemarsvik på Karnebåtfestival och avslutade med Kolmårdens djurpark i söndags. En trevlig helg som blev riktigt lyckad.


Jag och Andreas med Bråviken i bakgrunden

Nu har jag precis drömt mig bort med hjälp av Sex and the city och ska alldeles strax skriva klart inlämningen för att sedan gå och sova. Jag antar att det kan anses som väldigt kliché att drömma om att vara Carrie eller någon av de andra i Sex and the city, men det är vad jag gör ibland. Andra dagar drömmer jag om att komma med en grym lösning för framtidens miljöfordon - det kanske finns en mix? Snygga kläder kan man väl alltid ha, oavsett vem man är? :)

Inga kommentarer: