söndag 18 juli 2010

Senaste veckan

Den här veckan har varit full med aktiviteter. Förutom ett par dagars jobb har jag även hunnit med en cykeltur till och från badet i Hägernäs (det var definitivt inte sista gången!), spelat brännboll och lite fotboll, paddlat kajak i Brunnsviken, grillat med vänner och jobbat lite till.

Imorgon ska jag jobba och på tisdag åker jag till Kalmar för att hälsa på Therese. Det ska bli riktigt trevligt, och antagligen kommer vi åka över till Öland för att äta lite kroppkakor. Ser verkligen fram emot den resan! Tyvärr inkluderar den ca 12 timmar på en buss (tur OCH retur) men eftersom jag införskaffat mobilt bredband så kommer jag kunna plugga och göra en hel del på min sommarkurs under resan. Har även påbörjat en bok som jag direkt fastnat för, så jag tror att jag ska överleva resorna någorlunda så länge det inte är varmt på bussen.

Nu ska jag skriva lite till på en inlämning och sedan gå och lägga mig. För imorgon väntar en joggingtur innan jobbet.

Inga kommentarer: