fredag 30 juli 2010

Två nya klänningar och världens snyggaste paraply

Idag åkte Anna hem från sin lilla vistelse hos mig, vi har haft två riktigt mysiga dagar, och jag längtar till nästa gång vi ses igen.
Efter att jag och Andreas lämnat av henne vid bussen tog vi oss en tur på stan för att gå till Zara på drottninggatan och kika på en klänning som jag såg igår när anna och jag tillbringade vår dag i affärer. Men jag kunde inte hitta den, och vi bestämde oss alltså för att gå till Zara i Sturegallerian, och jag har nog aldrig haft sån tur, det fanns EN klänning kvar av den modellen, och den var i precis rätt storlek. Och till råga på allt hittade jag även ett genomskinligt paraply som jag letat efter ganska länge. Det bästa med det var att det hade ett böjt handtag i blått och en blå kant runt hela, perfekt helt enkelt.

På väg hem från all tur hade jag ännu mer tur. Jag fick nämligen en avi i morse på ett paket som jag passade på att hämta ut när vi ändå handlade ingredienser till kvällens middag. Det visade sig vara den klänningen som jag beställde tidigare i veckan. Till en början var jag tveksam till den när jag tog upp den ur paketet, men väl på var den perfekt!
Det betyder alltså att jag har klänningar till de båda festerna i höst, och jag är riktigt nöjd.

Däremot vill jag inte visa klänningarna här, men för att ni ska få en liten aning om hur den ena ser ut:

Inga kommentarer: