måndag 21 februari 2011

Gymnasie-flashback!

I helgen hade jag nästan hela gamla gymnasie-tjejgänget på besök. Det var en riktigt trevlig helg med fina minnen, glada skratt och bara underbart umgänge. Helgen började med ett försenat tåg (nähä?!), fortsatte med sen middag, tidig (nåja, tidigare än jag är van vid) morgon, brand i Gallerian, middag, stress till Q-exöl, hem igen, fika på stan och så var det slut :(

Lägger upp ett par av bilderna som togs under lördagens middag och fest:
Jennifer och Anna i likadana kavajer

Jennifer, jag och Sara posar... :P

Hela gänget: Maria, Jennifer, Sara, Anna och jag

Maria och pingvinen

Jennifer och pingvinen





























Nu hoppas jag verkligen att det inte dröjer så himla länge innan vi ses igen. Jag ska göra ett försök att ta mig mot Östergötland snart. Maria bor ju trots allt i Stockholm också, så vi borde kunna ses lite oftare än vi hittills gjort. Allt som allt en trevlig helg i alla fall och hela lägenheten var i princip full av madrasser, täcken, lakan och diverse andra sovgrejer :)

Inga kommentarer: