söndag 27 februari 2011

Nu spelar snön ingen roll!

Jag nämnde ju att jag var inne på apoteket och köpte ett par halkskydd igår, och idag fick jag chans att inviga dem. Jag gjorde nämligen någonting som jag inte trodde att jag skulle göra igen, jag tog nämligen en löprunda utan att bry mig om snö och is. Underbart! Sist jag gjorde det var när jag spelade fotboll och vi hade träning på vintern. Men jag har inte för mig att det var snö då eftersom jag inte behövde halkskydd. Nåja, det här ska jag göra till en vana, men först måste jag köpa ett par nya långa löpartights eftersom de andra håller på att spricka...!

Nu ska jag läsa lite om Grenada och se om det går att hitta meteorologisk data om ön. Vi behöver nämligen det till ett projekt i skolan.

Egentligen vill jag ha sommar så man kan ha mindre kläder när man springer... 

Inga kommentarer: