fredag 18 februari 2011

Myror i Brallan!!

Jag är rastlös, har myror i brallan, kan inte sitta still.. ja, ni fattar grejen. Jag är ressugen. Jag vet inte vart jag vill resa eller när, men att jag vill resa det vet jag. Berlin lockar självklart en hel del, eller några andra tyska städer (kanske syd-Tyskland?!). Paris vore roligt att uppleva, Italien har jag ju aldrig varit i. En weekend i en storstad kanske? Eller åka någonstans där man kan dricka paraplydrinkar och ta det lugnt i solen? Ja, jag vet som sagt inte vad jag vill allra mest, men jag vet att det kommer dröja ett tag till nästa resa. Nu är det nämligen sparande som ligger närmast för att klara sommaren ifall jag inte skulle få ett bra jobb. Men om bloggen blir jättestor så kanske jag kan livnära mig på den? Jaja, det vore väl drömmen, även om det inte är en realistisk dröm känner jag.

Oavsett vilket, här kommer lite tillbakablickar på resor jag varit på de senaste åren, korta som långa:

Franska Rivieran sommaren 2009:




























Mellanlandning i Zürich (5 timmar långt besök i staden):
Santa Pola, Spanien, 2010:




Berlin 2010:




 

Inga kommentarer: