onsdag 23 februari 2011

School can too be cool

Alltså, någonting är fel med mig. Ja, förutom att jag har ont i huvudet, ett öga som rinner då och då, en näsa som känns som att jag är allergisk och därför sitter här och dricker bubbelvatten med sugrör som min fina fästman fixat åt mig. Förutom det så är det alltså någonting annat som också är fel. Jag känner mig lugn, sansad, redo osv inför tentaperioden som står och lurar bakom knuten. Jag tror att skillnaden mellan den här gången och alla andra gånger är att jag vet om tentaperiodens ankomst och det är alltså inte en otrevlig överraskning utan mer som en ovälkommen men ändock bjuden gäst. 
Nåja, jag och mitt bubbelvatten ska nu ta en paus och titta lite på 10 Things I Hate About You, och nej, inte filmen, utan serien (förövrigt inte alls lika bra som filmen)

Då. för ca 5 timmar sedan med solen i ögonen

Nu, för ca 5 minuter sedan med bubbelvatten i glaset.

Inga kommentarer: