onsdag 22 juli 2009

En ganska så skön dag


Idag åkte jag till Sofie för att hänga lite i hoodsen i kungshamra. Vi solade, spelade guitar hero, kollade på tyra banks show och gick till konsum. En rätt skön dag faktiskt. Fick god wok av henne också.

Nu har jag precis sorterat bland alla tidningar jag äger och kastat en hel del. Andreas är nämligen hos Jakob. Så jag har en kväll själv med Skrållan. Skrållan är förövrigt riktigt jobbig till och från. Mest till. Hon är uppe på diskbänken hela tiden. Då skäller jag på henne, men sen får jag dåligt samvete... Gah! Den katten behöver verkligen en kompis. Och sedär ja, Andreas och jag kikar faktiskt runt efter en liten killkatt som ska göra henne sällskap om dagarna. Vi har till och med kommit på ett namn till den...

Nu ska jag planera lite inför morgondagens träning på gymet :)

1 kommentar:

Ronny sa...

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.