lördag 25 juli 2009

Friday night


Ikväll var en riktigt trevlig och rolig kväll.
Vi har spelat fotboll, först med en relativt mjuk plastboll, jag, Andreas, Olof, Ulf och Veronica. (Jag höll på att skriva Olofs namn först, men då kan man ju tro att han är viktigare för mig än Andreas...). Sen kom det några ungdomar och barn som vi spelade med. Då använde vi en wedi (riktig) fotboll. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk i benen imorgon.

Efter fotbollen gick vi in för att duscha och spela lite spel. Hade verkligen jättetrevligt. Andreas (jag?) kunde omöjligt ha bättre vänner!

Nästa fredag blir det om möjligt ännu bättre. Då är det nämligen dags för Olof och Veronicas omtalade balkongfest. Ser verkligen fram emot den. Det kunde inte passa bättre med datumet heller. Jag jobbar på fredag men är ledig lördag, så jag kan sova läääänge, sen jobbar jag i och för sig på söndag och åker iväg till Kapellskär på måndag, men det kan man ignorera än så länge.


Det känns faktiskt som att jag kommer kunna komma igång ordentligt med träningen igen innan skolan börjar också. Blir antagligen fler fotbollskvällar, och gårdagens gymbesök gav mig mersmak av styrketräning.

Nu ska jag och Andreas gå och lägga oss. För mig väntar jobb och Andreas ska iväg på andra "festligheter" ganska tidigt.

Godnatt!!

Inga kommentarer: