söndag 26 juli 2009

Söndag - vilodag

Japp, äntligen ledig. Har inte jobbat jättemycket, men nästa vecka blir det desto mer.

Igår kväll ägnade jag mig åt tjejfilm, -bok och lite godis medan Andreas var på Jakobs svensexa som tydligen ska ha varit väldigt lyckad. Kul!
Boken som jag precis läst ut heter Stjärnfabriken och är skriven av Naylor och Hare. En lättsam chick lit utspelad i Hollywood.
Sen tittade jag på Djävulen bär Prada som var bra, men jämfört med En Shopaholics Bekännelser, ingenting att ha :)



Insåg nyss att jag är riktigt sugen på en Guitar Hero/Singstar-kväll snart. Var ett tag sedan sist. Får bjuda in Signe, Therese, Anna, Malin och Romina så fort alla är tillbaka igen!

2 kommentarer:

Romina sa...

wohoo!! jag kommer ju hem till måndag. den 3:e. =)

Lovisa sa...

Haha då åker jag till kapellskär...