onsdag 1 juli 2009

Jobb jobb

Idag blir det jobb igen. Började dagen med att dammsuga hela lägenheten. Det blir så otroligt smutsigt när man har en katt. Kattsant överallt. Men jag dammsuger hellre tre gånger i veckan än gör mig av med min Skrållan.
Om en timme åker jag till jobbet. Sista jobbdagen den här veckan. Ska bli skönt att ha det gjort. Sen jobbar jag på måndag igen. Behövs lite extra pengar, så det gör mig inte alls mycket att jag måste jobba. Eller jo, hellre hade jag legat på en strand hela dagarna, men idag är det ju ändå inte jättesoligt.

Ikväll blir det till att tvätta det enorma tvättberget som vi har i vår ägo. Tror faktiskt att jag ska handtvätta också. Eller köra en maskin med handtvätt. Eller både och. Var så länge sen jag gjorde det...
Sen ska jag och Andreas ut och springa igen. Ikväll har jag tänkt klara hela 2,5:an. I såna fall blir det 2,5:an och 1,25:an nästa gång :)

1 kommentar:

ammizz sa...

Fin bloggdesign! :)

Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg. Du har chansen att ta del av priset!

Kram :D