lördag 18 juli 2009

Hemkommen från en skön semester

Ja, nu sitter jag hemma i soffan i Täby Kyrkby igen. Det var riktigt skönt att vara på semester utan internet. Har bara slappat och knappt använt telefonen.
Om det inte vore för Skrållan hade jag kunnat stanna några veckor till.

Lite bilder från den härliga tiden på Bella Vista:

Jag och Andreas i Zürich där vi mellanlandade i 5 timmar

Jag i Zürich

Flygturen från Schweiz till Frankrike var fin

Utsikten från Bella Vista var underbar!!

Det var ca 28 grader i poolen, ändå ganska svalkande

Jag framför de snygga båtarna i Monaco

Jag beskådar utsikten från Cabris

"Slit och släng"-jorden

Jag och Andreas på stranden i Cannes (precis nedanför filmpalatset)

1 kommentar:

Tequila sa...

Wohoo Lovisa har internet i igen!!! Woohooo äntligen någon uppdatering på bloggen.