torsdag 30 juli 2009

Styrketräning

Sötaste katten ever :)

Igår spelade vi ju lite fotboll igen med Ulf, Olof, Pinnen och Jonas. Det är så härligt att ta ut sig på något som är så pass roligt.
Efteråt bakade jag en blåbärspaj och blåbärsmuffins som vi smaskade på medan vi spelade kort.

Idag tog jag och Andreas en tur till gymmet efter att jag slutat jobbet. Mer om träningspasset på min träningsblogg.

Idag kändes det verkligen som att dagen flöt på bra. Det kändes aldrig så långtråkigt som det annars kan göra.
Imorgon är det dags för jobb igen, men sen är jag ledig en dag, jobbar på lördag och är ledig i minst en vecka efter det. Ska bli skönt med lite andra aktiviteter.

Om det är fint väder på lördag åker jag nog till Österskär och solar. Dvs om jag inte mår allt för dåligt...

Inga kommentarer: