lördag 26 februari 2011

Bra Start På Dagen!

Hej hej hej hej hej alla fina!

Nu är jag hemma igen efter 95 minuter på gymmet. Så skön start på dagen. Dock trodde jag att jag skulle vara praktiskt taget ensam på gymmet, men det var snarare mer folk än vanligt. Alltså många som tycker att träning är bästa starten på helgen. 
Det är ganska roligt egentligen. På mitt gym, Njoy, så finns det hur många snyggt vältränade tjejer som helst. Inte alls så många tjejer som verkar vara rädda för att bli biffiga som jag är van vid. Och satan vad pepp man blir av det :) Så pepp att jag på väg hem från gymmet gick in på Apoteket och kom ut med ett par halkskydd till mina löparskor, så NU ska jag kunna ge mig ut på löprundor även vintertid. NAJS!

Nu laddar jag med en proteinrik smoothie och ett avsnitt 10 Things I Hate About You innan plugget väntar (vilket fortfarande inte känns så jobbigt som det gjort innan).


Inga kommentarer: