söndag 6 februari 2011

Ursäkta Röran, Vi Möblerar Om

Oh vad jag inte trivs i den här röran. Igår var mina föräldrar på besök hos oss, och med sig hade de min servis och mina glas som jag fått av mormor och morfar. Vi snackar inte lite grejer nu, utan det krävdes en hel del för att allt skulle få plats ordentligt i vitrinskåpet. Och här kommer fredagens IKEA-besök in i bilden också - vi behövde en ny förvaringsmöbel för alla saker som vi lagt i vitrinskåpet under tiden. Vi hittade en perfekt möbel - en byrå. Nu har den tagit plats i hallen, akvariet är i vardagsrummet, databordet står helt felplacerat under tiden vi inte orkar gå ner med det i förrådet osv. Det råder lite smått kaos om ni frågar mig. Nu är det inte riktigt så illa, men jag vill ha ordning och reda runt omkring mig.

Men i alla fall, kul att få upp grejerna som jag fick för flera år sedan. Även kul att få en ny snygg byrå - för ja, den köptes med presentkortet vi fick av mamma och pappa i förlovningspresent.

Har tagit en före-bild på hallen och ska alldeles snart, eller om ett par dagar, ta en efter-bild också. Skön förändring. Så länge får ni nöja er med en bild på:

Andreas blombukett som han fick under middagen på Tranan i samband med hans licentiat-examen :)

Inga kommentarer: