fredag 11 februari 2011

Dinner Time

Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan. Tågen gick inte som de skulle och bussarna gick inte alls. Så för att inte behöva spendera natten någon annanstans än hemma fick det bli så. Till min glädje visade det sig även att en av de två föreläsningarna som jag hade idag faktiskt blivit inställd. Så jag missade inte alls så mycket som jag var rädd för.

Nu har jag precis ätit middag och sett på en film - Going the Distance. Inte riktigt så bra som jag hoppats på, men den fick i alla fall tiden att gå. På tal om middag så har jag idag ätit en väldigt god smörgåstårta. Det var nämligen så att min snälla pojkvän tog med en bit som blev över från att de firat en kille som disputerade igår. Bara för att han visste hur mycket jag ville ha smörgåstårta när han berättade att det var vad de skulle äta. Och den var god, en dag gammal så den fått extra mycket smak. Mhm!

Det blev även lite godis efter middagen. Vissa tycker att jag har barnslig smak och andra tycker att jag har smak som en gumma. Själv tycker jag att jag har världens bästa smak :D

Inga kommentarer: