lördag 5 februari 2011

Ticket to Ride & Med andra Ord

Andreas och jag hade haft en eftermiddag/kväll med Therese och Sebbe igår. Vi har varit på IKEA och handlat en möbel som kommer vara till stor nytta (ni ska få se senare), vi gjorde pizza (och åt pizza) och vi hade en riktigt trevlig kväll med brädspel och lite vin/drinkar. Andreas och jag ägde på Ticket to Ride medan jag och Therese var riktigt grymma på Med andra Ord. Två helt fantastiskt roliga spel som får tiden att gå riktigt fort - på både gott och ont.

Bjuder på lite bilder från kvällen:
Therese och Skrållan i tjej-hörnan (aka DJ-båset)

Sebbe är glad trots lång väntan på pizza

Andreas är... Andreas.

Vegetarisk pizza med tomatsås, körsbärstomater, fetaost och curry på (tillkom ett lager ost senare)

Icke-vegetarisk pizza med tomatsås, lök, oliver, salami, tomater och oregano samt fetaost i mitt hörn.

Jag med osten i högsta hugg

Hemmagjord limoncello funkar utmärkt som bas i drinkar

Inga kommentarer: