torsdag 6 januari 2011

Still ill

En inte så smickrande, men väldigt för-somrig bild


Jag mår fortfarande inte bra. Halsen är kärv, huvudet tungt och jag vill allra helst bara krypa ner under täcket och titta på bra filmer hela dagen. Men istället blir det en dag med plugg. Roooligt!? Nä, men nödvändigt. Som tur är har jag en pojkvän som servar mig med nybryggt te när jag behöver påfyllning. Det bästa med det är att jag rensar ut lite bland de olika teerna jag har (ca 10 sorter) och därmed får jag snart åka och te-shoppa med min favorit-granne :) Annars tänkte jag trotsa sjukdomen, ta ett bad, fixa håret, sminka mig och klä mig i fina kläder. Hatar att gå runt som en hösäck mer än en dag i taget.

I övrigt så har jag ett stort sug efter våren och sommaren. Men jag försöker trycka bort den känslan och istället längta tills jag kan ha pulka-race. Det går sådär.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej!
Jag har köpt mina "kattglasögon" på Smart Eyes. Det är deras egna märke.
Mvh/ Johanna