söndag 2 januari 2011

Sov gott

Nu ska jag bege mig mot sängen. Det var inte riktigt planerat att det skulle bli såhär sent, runt 23 var snarare tanken, men ibland blir det bara inte som man tänkt sig. Anna och Daniel kom hit runt tre för att hämta bilen, och då bestämde vi oss för att passa på att äta pizza och se en film tillsammans med dem också. Den filmen och pizzan eskalerade dock och till slut kom herr servett-huvud fram (ni som sett The Holiday vet vad jag menar) och alldeles nyss åkte de iväg härifrån. Bara sisådär 13 timmar efter att de kom hit. Det var definitivt en episk kväll ikväll med många internskämt som inte kommer vara ett dugg roliga imorgon.

Servett-huvudet... :D


Aja, nu ska jag sluta skriva och ge mig mot sängen så att jag åtminstone lyckas vända tillbaka dygnet till på måndag. Vore ju ganska skönt...

Inga kommentarer: