söndag 30 januari 2011

Helgen

Åhå, jag har haft en underbar helg. Men alldeles för lite tid över för att lägga någon på bloggen. Men i alla fall. I fredags var vi ett gäng på 13 pers som käkade på Vapiano för att sedan gå på bio. De flesta av oss såg The Tourist. Och jag förstår inte alls varför alla säger att den är så dålig, det var den nämligen inte. Efter bion var kvällen dock slut eftersom Andreas skulle upp tidigt och alla var mer eller mindre trötta.
Lördagen började med en lååång sovmorgon för min del för att sedan innehålla lite fixande av klänningen som skulle bäras på kvällen och sedan snabbt iväg till Frescati där jag och Romina skulle gå på Nike Blast 2011. En riktigt rolig upplevelse då vi som jag tidigare nämnt fick testa på bland annat Piloxing som jag verkligen hoppas kommer komma till mitt gym. 

På kvällen sen var det ju dags för RockerRoom vilket definitivt inte var sista gången. Så himla roligt. Det var som att kliva in i Grease med alla snygga klänningar, överambitiösa frisyrer och underbara Swing-dansare. En oförglömlig kväll som tyvärr inte bidrog till några fotografier. Däremot kommer en bild på klänningen jag bar under kvällen. Men det tar vi senare - när jag hunnit ta en bild.

Det sparades inte på krutet här inte...

Nike Blast show



Inga kommentarer: