lördag 1 januari 2011

Gott nytt 2011!

Gårdagen var väldigt trevlig och lyckad. Vi fick till många bra skratt, och trots att vi var några stycken som inte kände för att trotsa vädret vid tolvslaget, så blev det en fin början på ett nytt år. Ett år som jag ska se till att göra det bästa av. Jag ska faktiskt, för första gången på ganska många år, avge några nyårslöften. Ja, jag vet att man ska göra det vid tolvslaget egentligen. Men med lite innanför västen brukar man inte vara helt klar i huvudet, så det känns bättre att ta det idag.

Klänningsbekymmerna som jag hade avhjälptes igår med en tur till Täby Centrum. Jag hade för avsikt att hitta en fin shortsdress på H&M, men det gjorde jag inte. Istället blev det en riktigt fin klänning från JC. Sedan fixade jag håret i lite sextiotalsstil med ett diadem som en slutgiltig touch. Och med det nyklippta och nytonade håret blev jag riktigt nöjd med vad jag lyckades åstadkomma på väldigt kort tid faktiskt. Definitivt inte sista gången jag har den frisyren.

Jaja, jag bjuder på några bilder som Signe tog igår så återkommer jag senare med en liten årsresumé :)

Jag fjantar mig lite när vi ska ta en gruppbild...

Jag och Signe

Jag och Romina

Party people, Andreas på väg ut ur bild, Chrisse, Hampus, Sara, Therese och Jocke

Andreas och Sebbe fixar oxfilé Wellington, blev riktigt gott!

Inga kommentarer: