onsdag 5 januari 2011

Nyårslöften 2011

Jag sa ju att jag inte brukar avge nyårslöften, men jag kan ju ge det ett försök. Det kommer inte bli några höga mål eftersom jag gärna vill klara av att hålla dem. I alla fall, här är mina nyårslöften:

  • Jag ska träna minst tre gånger i veckan om jag inte är sjuk. Och ja, promenader på minst 40 minuter räknas som träning. Den här ska jag följa upp varje vecka. Men eftersom jag är sjuk nu så kommer jag antagligen börja med det först nästa vecka.
  • Jag (och Andreas) ska ha minst en vegetarisk dag i veckan. Bra för kroppen, miljön och djuren. Ska bjuda med mig av mina bästa recept, både med och utan quorn.
  • Jag ska slå förra årets resultat på vårruset och jag ska springa hela tjej-milen.
  • Jag ska ta tillvara på tiden mycket bättre. Det gäller både plugg-tid, kompis-tid, Andreas-tid osv. Med början nu.
Har ni några nyårslöften?

Inga kommentarer: