tisdag 11 januari 2011

Där Med Pasta

Hade en jättetrevlig lunch-date med mina favorittjejer. Tyvärr var Romina sjuk och kunde inte komma, men i övrigt var det perfekt. Vi åt god mat på Där Med Pasta snackade skvaller och annat kul och hade nog kunnat sitta kvar där fortfarande om det inte var för att jag var tvungen att plugga vidare. Det är sådana små vardagssaker som piggar upp riktigt ordentligt och ger en ny kraft. 

Nu väntar jag på att Andreas ska färdigställa middagen, sen blir det mat framför TV:n och därefter en himla massa plugg tills det är dags för en mys-stund med kudden. Snart är tentaveckan över för den här gången.

Fick förresten höra av Anna att jag såg ut som en gullig liten dam från sekelskiftet (1800-1900, inte 1900-2000). Visste inte riktigt hur jag skulle tolka det, men tydligen var det något bra... ;)

Inga kommentarer: