lördag 15 januari 2011

Ledig helg

Den här helgen är den första helt lediga helgen på väldigt länge. På måndag drar det igång nya kurser, och det jag ägnar mig åt är alltså att försöka strukturera upp allting och fixa kurslitteratur, få en överblick över schemat i kurserna osv. Ordning och reda är mitt motto, annars får jag panik och kan inte plugga ordentligt. 

I övrigt är helgen fyllt med mys och vänner. Igår var jag hemma hos Anna och Daniel för att umgås med dem, Erik och Malin. Det blev goda Ungerska typ salta kakor (minns inte namnet på dem) som smakade typ som scones, dadlar inlindade i bacon, korv, tortilla-chips, drinkar och Yatzy. Ikväll fortsätter trevligheterna med spel och film hemma hos Sara. Inte långtråkigt här alltså.

Imorgon tror jag att jag ska vara lite kreativ med symaskinen igen. Det är ju så himla kul att pyssla lite. Tror att det ska bli lite förvaring för mina sybehör som skall fixas. Men återkommer om det imorgon :) Nu är det dags att göra sig iordning.

Inga kommentarer: