fredag 7 januari 2011

Filmkväll med min liebling

Har precis tittat på en film med Andreas. Kvällens underhållning bestod av The Runaways en helt okej film som var väldigt passande. Detta eftersom Joan Jett and the Blackhearts ju kommer på Sweden Rock Festival i år. Och för en gångs skull har jag bestämt att jag har tid att åka. Det ligger inga tentor när den är, utan alla är över, och jag funderar på att läsa sommarkurser istället. Nåja, nog om det. Vi har haft en riktigt myskväll tillsammans, mister Andreas och jag. Med film, delad sushi (hälften lax och hälften avokado som vanligt) film, vin som vi köpte i Tyskland när vi var där i samband med vår förlovning, och nu en varsin dry martini och oliver - i mängder (oliverna alltså, inte dry martinin).

På tal om det så börjar det bli det dags för påfyllning av barskåpet. Finns väldigt lite av väldigt många olika sorter. Speciellt whisky.

Inga kommentarer: