torsdag 19 februari 2009

Bättre

Jag har gett upp Ljud och vib-övningarna helt tror jag. Eller det beror på hur det går att räkna uppgifter, men om jag kan göra mer än hälften av alla som det står att man ska göra och fattar det mesta så kommer jag skippa övningarna. Känns skönt. De första föreläsningarna skippar jag också. Har inte kunnat koncentrera mig riktigt och så har jag ju faktiskt varit på de här första föreläsningarna. Även fast det var ett år sedan...

Idag var jag och tränade. Precis som misstänkt inte spinning, orkade ändå inte stanna så länge i skolan. Nä, jag sprang 3km på löpband (fick håll, ska inte springa direkt efter lunch nästa gång) och tränade lite styrka. Bröst, axlar, mage och rygg. Var ett tag sedan jag tog i ordentligt, det var riktigt skönt! Imorgon har jag egentligen bara en föreläsning i ljud och vibrationer 8-10. Eller okej, egentligen har jag en föreläsning i FEM också, en gästföreläsning. Kanske ska strunta i den. Eller inte. Får se hur jag gör. I alla fall så ska jag träna i en timma imorgon för att klara mitt mål, 200 minuters träning i veckan, för en gångs skull. Var ett tag sen sist.

Igår fick vi ett mms av kattägaren. Lille Melker på bild, tror dock att han låg under sina syskon. Ska bli riktigt mysigt när han kommer. Vi får ta oss tid att åka och besöka dem snart bara.

Nä, nu måste jag nog ta en smoothie eller nåt. Är huuungrig, men tänkte äta med Andreas senare. Och jag tänkte plugga tills dess, vilket inte går så bra med tom mage.

Hoppas att ni gillar min nya layout :) Romina skrev att "grönt är skönt" och visst är det! Snart vår! Wohoo. Eller som Romina hade sagt: "Jubel!" NOG, nu plugga.








Bild på mig och Jennifer från när jag blev jäääättefull och hamnade i fyllecell. Det var de gamla goda tiderna i Söderköping :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOHOO Jubel ksa det vara ;)

Anonym sa...

WOHOO Jubel ska det vara ;)